joi, 11 martie 2010

Povesteste-mi...

Spune-mi, de unde vine timpul si unde se duce? De ce un minut nu are cate secunde vrem noi, iar primavara de ce nu incepe in ianuarie si se sfarseste in decembrie?
Spune-mi cum se traieste curat cand altii arunca cu noroi, cu fruntea sus cand altii te trag in jos?.. De unde se ia forta pentru a te ridica cand ai cazut de atatea ori si cum se intinde o mana celui ce te-a injosit?..

Povesteste-mi despre stele, spune-mi daca e adevarat ca fiecare stea reprezina un suflet... sau poate fiecare suflet reprezinta o stea?.. Dar de ce cad stelele?
Se spune ca atunci cand o fiinta pleaca din lumea noastra, o stea se stinge. Dar... n-ar fi oare mai firesc ca steaua sa dainuiasca pe veci pe cer ca o dovada vie ca acel suflet, in timpul calatoriei lui, a poposit o clipa si pe obosita noastra planeta?

Invata-ma despre versuri- despre cuvinte, despre necuvinte... Despre misterele universului, despre cerul privit prin ochii unui orb... lacrimi si iubire.
Du-ma in lumea ta, acolo de unde vine vraja. Unde poezia are melodia, iar gandurile, visele, dorintele noastre fac acompaniamentul. Acolo unde pot avea aripi sa zbor, unde stelele nu mai sunt asa departe, iar adierea fredoneaza cantecul nostru...

Arata-mi cum se traieste frumos, de unde vin stelele, unde se duc versurile...





Un comentariu:

goe spunea...

Si stelele se nasc,traiesc si mor.