luni, 31 august 2009

prea mult timp liber strica

de cateva zile stau si ma gandesc. la ce? nici eu nu stiu; la mine, la el, la ei. si din nou la mine. citesc, ma uit la tv unde mereu vezi aceleasi porcarii. acelesi stiri despre gheorghe care si-a batut nevasta, vasilica care ameninta ca se arunca de pe casa si madonna care arata bine la 50 de ani etc.
incerc sa-mi gasesc ceva de facut - sa citesc de exemplu - dar cum citesc cateva pagini dau de cate o fraza in care ma regasesc si incep sa-mi vina in minte o groaza de ganduri diforme.. si am ajuns la concluzia ca e periculos sa ai prea mult timp liber pentru ca odata ce gandurile au inceput sa-si faca cuib in capul tau, cu greu mai pleaca in alte tari.
si am mai observat ceva: cu cat am mai mult timp liber cu atat imi fac si mai mult. nici eu nu inteleg ciudatenia; adica daca am cateva ore si apuc sa ma pictisesc atunci e clar ca si urmatoarele ore incare aveam treaba am sa le petrec ca si pe celelalte din 'nainte.
grea viata

Niciun comentariu: