duminică, 8 martie 2009

Doar o zi

Incerc sa ma uit pe geam printre frunzele plantelor de pe pervaz. Afara nu se vede decat cerul plin de nori si cosul vechi de pe casa vecinilor, care oricum nu mai este folosit de cativa ani si nucul batran si fara frunzele de langa poarta.
Stau cu caietul in fata si recitesc ce am de invatat pana marti... nu-i putin, dar imi tot repet ca mai am timp. Apoi incep sa-mi repet ca e deja martie si mai am doar 3 luni pana la "the big exam", dar nu fac decat sa-mi imaginez cum o sa fie, imi fac tot felul de scenarii in minte cu ce note il voi lua, cat de impresionati vor fi profesorii cand ma vor asculta, dar nu fac nimic in privinta asta.
Ma uit din nou pe geam.. cu ce viteza merg norii... azi trebuia sa ma duc cu rolele in parc - se pare ca voi ramane in casa cu cartile in brate. In cel mai bun caz voi da o fuga pana la David ca nu l-am mai vazut de o saptamana. Cred ca iar am sa ma uimesc cat de mult a crescut in 8 zile. Parca mai ieri faceam ture cu el prin casa ca avea colici si il durea burtica, iar acum daca incerc sa il ridic imi rupe spatele :p
Incepe sa se faca urat afara. Parca si vantul ma cearta ca pierd vremea aiurea...
Gata, ma apuc de invatat.

Niciun comentariu: