miercuri, 25 martie 2009

pustiu...

Imi simt sufletul atat de pustiit...
As vrea sa tip, sa plang - orice numai sa nu mai simt acel hau din suflet... sa sfaram spatiul dintre oamneni si mine, sa nu mai simt singuratatea cand stau langa ceilalti.
As vrea sa nu imi mai fie frica ca iar imi voi inchide sufletul si nu voi mai putea spune prin cuvinte ce simt.

As vrea sa simt iar ca esti langa mine si nu doar fizic.
Sa nu-mi mai fie dor cand esti langa mine.

As vrea sa pot atinge stelele, sa-mi dea putin din pulberea si vesnicia lor...

Un comentariu:

alex bodoli spunea...

priveste doi copii cum se joaca...cat de frumos e jocul lor...
privesc cerul, si vad o stea care nu are cu cine se juca...
as vrea sa ma joc eu cu ea...
oare ii va placea?
e cerul pustiu, steaua e trista, ploua, si picaturile ce cad de sus sunt dulci, apoi sunt amare. pustiu, toata lumea fuge de ploaie, eu ma bucur de ea,stiu ca vine de la steaua mea.